2010-09-12
 22:22:34

JA:D!

JAAA äntligen är de gjort i helgen så tog jag hål i öronen, Är så sjukt glad över att jag äntligen kan göra de, Jag har ju varit allergisk innan men nu e jag inte de,
I lördags så va jag med kompisar från göteborg, de va så sjukt kul att träffa alla igen :)
Sara hängde med hem till sommarstugan sen och så kollade vi på hotell, ni kommer få veta mer om de senare.
Idag så vaknade vi ganska sent och fick nästan slänga i oss frukosten och springa till bilden för vi skulle hem till Sara och äta mat, Även där kollade vi på hotell men vi har inte hittat ngt bra än.  Kanske är bättre att hyra en längenhet ist jaja vi får se vad de blir.
Nu ska jag snart gå och lägga mig iaf så vi får höras mer imon
Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!