2010-09-08
 09:13:31

Gomoorrron

Hej,
Gick upp ur sängen för en halv timme sen och har nu fixat mig lite, orkar inte fixa mig så mkt nu på morgonen, ska dock ner till samhället efter lunch för att handla lite saker, så då måste jag fixa mig lite mer
.
Idag har jag bara 3 lektioner egentligen så de blir gött, men ska nog göra lite till så att jag har mindre nästa vecka, de är de som verkligen är en fördel att gå på min nya skola jag kan jobba fortare så att jag kan sluta tidigt någon dag eller om jag jobbar fortare i några veckor så kan jag ju kanske sluta tidigare till jul och sommar lov
.
Men här kommer 2 bilder på hur jag ser ut idag



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!