2010-09-24
 14:09:30

FREDAG :D

Hej Idag är de FREDAG, jag mår lite bättre idag så de är skönt, Sov inte så länge idag, och jag valde att plugga idag för jag har ju varit sjuk stor del at veckan så har inte gjort vissa saker, jag har fortfarande kvar lite men just nu så håller jag på att sy lite på en kjol, hoppas att jag nästan kan göra klart den i helgen men får se, jag måste hinna packa också, Hmm vad ska jag göra? hehe de får ni reda på senare i helgen.
Den här klänningen gjorde jag när jag gick i 7an, och när jag är klar med min kjol så ska jag göra en klänning får se om den blir lika snygg :P
Bilderna är från min skolavslutning i 7an haha
Har man förändrats?
Här är min klass från i 7an och nästan alla tror jag går i den klassen jag skulle ha gått i nu egentligen hehe, men jag måste erkänna att jag saknar min klass grymt mycket ibland
Puss puss


jimmy

haha ne inte jag :// fast du kanske har hört de :O


Emma

Jag skrev nästan :P



PUBLICERAT: 2010-10-01, 23:34:56 | URL: http://emmissis.blogg.se/
Anonym

haha keii :PP



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!