2010-09-17
 19:06:27

Film?

Hmm fyra veckor framöver så ska jag kolla film på svenska lektionerna och jag har ingen aning om vad jag ska välja för någon, jag ska även skriva en film analys om den filmen jag kommer se, och de ska vara en Drama film.
Är de någon som har förslag på vad jag ska kolla
Jag har några funderingar
•About a boy
•Titanic
•Livet är underbart
•Lost in translation
Men har ni någon bättre film eller vilken film av dom här över tycker ni att jag ska se?
Kommentera gärna så får vi se vad de blir för film till nästa vecka
Puss pus


Kalle Edgar

Okej, jag rekommenderar iallafall filmen "Ondskan" som är en dramafilm. Jag tycker att den är ett jättebra exempel på hur livet var förr på en internatskola. Här har du en länk där du kan läsa lite mer om den filmen:



http://www.imdb.com/title/tt0338309/



Den är verkligen ett värt filmköp tycker jag.



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!