2010-10-06
 17:36:28

Varför går jag på distans skola?

Ja vart ska jag börja…
Många har undrat varför jag går kvar på distans skolan när jag nu inte har nack kragen men det va ju inte allt. Jag har ont i min "mage" smärtan sitter egentligen precis vid min högra höftkam.
Den här smärtan började 11 dec klockan 6 på kvällen, sen dess har jag haft ont varje minut. I sommras under 5 veckor så hade jag inte ont eller det kom ibland men bara i någon minut. Men annars så har jag ont varje minut varje dygn…..
Jag har ätit mycket tabletter för att smärtan ska bli mindre/gå bort men inga tabletter hjälper, jag har även fått sprutor för min smärta men jag blir aldrig smärtfri och det är väldigt jobbigt, inte att jag har ont men att jag inte kan vara smärt fri någon minut.
Jag har varit på många undersökningar för att få reda på vad de kan vara. Har även gjort en operation titthål heter de, man gör som ett litet titthål under naveln och kollar in i magen om man ser något fel.
Under den här perionden så har jag försökt att inte visa att jag har ont, de går bra för de mesta och de gör ibland att inte folk tror på mig och det förstår jag. Men så är verkligheten för mig. Jag önskar verkligen att jag inte har ont att en dag när jag vaknar att jag inte ska få ont när jag reser mig upp. Men så är det inte nu men jag försöker att inte visa att jag har ont för det får mig att må bättre om jag ser bra ut när jag  ser mig i spegeln så mår jag lite bättre…
.
Om ni har någon fråga så är de bara att fråga på jag svarar gärna på era frågor, men skriv eran mail så att jag kan svara
ps. ingen av alla 35-40 läkare som jag har varit hos har kommit på vad som är felet


Linnea :)

oj, ja justde.. du snackade om de i somras :(

fy vad jobbigt emma :( <3

hoppas de blir bra snart, det hoppas jag verkligen! jag ska be för dig <3



PUBLICERAT: 2010-10-06, 20:15:26 | URL: http://iamsure.blogg.se/
linn

men nooooo har det kommit tillbaka :O fan va jobbigt ! =((



PUBLICERAT: 2010-10-09, 14:40:26 | URL: http://baaralinn.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!