2010-08-26
 10:15:57

Mac data? dåligt val?

Är så irriterad just nu asså, Idag är de min första skoldag och jag försöker hitta alla fimer och sånt från min nya skola men kan inte de bara för att jag har en mac data så måste skaffa en annat data hmm lite irriterande men hoppas att pappa kan hitta ngn billig/snygg och liten pc så att jag kan börja med allt snart jag blir galen helt enkelt och de e inte kul när man är taggad för att börja plugga och så funkar de inte??
Skit data när de gäller sånna saker men älskar den egentligen men nu måste jag ju köpa en till data för att ha till mitt skolarbete känns väldigt onädigt men vad ska man göra när de inte funkar, Hela min skolgång nu i 9an så måste jag ju ha tillgång till en data med internet och program som funkar men de gör de ju inte nu…..
.
Jaja idag kollar jag runt bland alla ämnen har börjat med Matte, jag älskar ju matte så de va inget problem så får se kommer kanske jobba med de ganska mycket nu ibörjan innan jag kan göra de andra,
.
Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!