2010-08-18
 14:18:25

JAAA! :D

Hej hej
Jag är jätte glad fick reda på igår att jag får gå på Sofia Distans
Nu när jag har nackkragen så ska jag gå på Sofia distans, om jag trivs så får jag gå hela 9an annars får jag komma tillbaka till furulundsskolan
Har precis ätit lite mat och ska snart fixa lite med ett schema
puss puss


Anonym

Hej! jag bara undrar varför du har nackkrage? :)

Kram


emmis

Svar:

Jag skadade nacken när jag lekte och mellan första och andra kotan så är de skadat, och så är det lite vridet



ps, tacksam för om du skriver din mail eller namn



PUBLICERAT: 2010-08-23, 19:21:52 | URL: http://emmissis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!