2010-08-15
 20:36:05

Gårdagen bilder


Jag och Amy, Jätte söt tjej verkligen, Söta små syskon har hon också
Jag och Nanne, Älskar verkligen hennes skratt men skrattar bara man hör de. Jätte trevlig och härlig person verkligen, På den här bilden hade hon typ 10 cm klack skor och jag va ändå längre än henne
Nanne och bandet på scenen, Min moster spelade dragspel längst åt vänster :D
Amy på scenen, Hon har så mycket energi jag fattar inte att man kan ha så mycket energi och hon är sjukt bra på att sjunga live
Nanne och amy på scenen, Dom var sjukt dukitiga på att sjunga tillsammans båda har så mycket enerigi och de va jätte kul att kolla på hur dom skuttade runt på scenen och sjöng helt fantastiskt
.
.
Kvällen var väldigt lyckad fick prata och vara med alla i bandet och några andra och jag hade de jätte kul
Dansade bugg för första gången också :D
Puss puss


sofia

är det ditt riktiga hår på bilderna med nanne o amy? :O

eller har du redigerat det så ? (:

pussokram skumbanan :D



PUBLICERAT: 2010-08-19, 16:58:29 | URL: http://fyrkantigajeans.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!